EXE Biżuteria
Klient:EXE BiżuteriaSalon biżuterii
Zakres usług:identyfikacja wizualna, projektowanie druku, druk, kampania reklamowa, reklama zewnętrzna
Założenia projektu:
EXE Biżuteria to salon biżuerii z blisko 15-letnią tradycją. W swojej ofercie posiada bizuterię złotą, srebrną i sztuczną. Istotnym czynnikiem branym pod uwagę w rebrandingu było nawiązanie do poprzedniego logotypu. Logotyp zbudowany jest na bazie liternictwa – EXE Biżuteria i znaku graficznego – symbolizującego motylka.
Celem rebrandingu było odświeżenie wizerunku, nawiązanie do nowoczesności i wpisanie się w estetyczne wymagania współczesnego odbiorcy. Nowoczesna, odważna odsłona logotypu obrazuje jednocześnie nietuzinkowość, oryginalność i unikatowość Krój czcionki, równomiernie rozłożone światło, miękkość linii, podkreśla otwartość i przyjazne nastawienie. Różowy motylek symbolizuje lekkość i świeżość. Wszystkie te atrybuty nawiązują do filozofii salonu EXE Biżuteria, chcącego sprostać najbardziej wyszukanym oczekiwaniom swoich klientów.